Pretraži

Pretraži

1.     Reklamacije – Obavijest o načinu prigovora kupca

Kupac koji primijeti nedostatak na proizvodu ima pravo, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača BiH, uputiti prodavcu reklamaciju/prigovor.

Prilikom prijema robe naručene putem web shopa, kupac je obavezan da odmah izvrši pregled isporučenih proizvoda. Ukoliko uoči fizička oštećenja ili nepravilnosti, reklamaciju može podnijeti na sljedeće načine:

  • putem pošte na adresu: Monaf d.o.o., Halilovići 6, 71000 Sarajevo
  • putem telefona: +387 61 654 832
  • elektronskom poštom na adresu: info@motion.ba

Ukoliko proizvod ima vidljiv nedostatak prilikom preuzimanja, kupac nije obavezan da ga primi, može odbiti pošiljku, te ne snosi troškove dostave. Povrat takvog proizvoda obavlja se putem iste dostavne službe kojom je proizvod isporučen, osim ako nije drugačije dogovoreno s prodavcem.

Proizvodi koji su uredno preuzeti, a za koje kupac ne podnese reklamaciju u roku od 24 sata, smatraju se ispravnim i bez vidljivih nedostataka, te se naknadne reklamacije tog tipa neće uvažavati.

Monaf d.o.o. će odgovoriti na svaku zaprimljenu reklamaciju pisanim putem u roku od 7 dana od dana prijema. Evidencija o prigovorima vodi se u skladu sa zakonskim propisima.

Kupci se uvijek mogu obratiti prodavcu i za dodatne informacije, sugestije ili prijedloge putem navedenih kontakt kanala.

Back to Top
Product has been added to your cart